domingo, 18 de maio de 2014

SOLIDARIEDA COAS 12 REPRESSALIADAS POR DEFENDER A LINGUA. #8f45anos

DEFENDER A LÍNGUA NOM É DELITO. NA GALIZA EM GALEGO.

O 8 de Fevereiro de 2009, umha manifestaçom contra o Galego convocada por organizaçons abertamente anti galegas como Galicia Bilingüe, UPyD, PP e Falange, com autocarros transladados de fora da Galiza para reclamar a suspensom do nosso direito colectivo e individual à língua, enfrentou na capital galega a oposiçom de numerosos coletivos e pessoas que saírom às ruas em defesa do Galego. 
Colectivos e pessoas que demostrarom o seu rejeitamento à imposiçom do espanhol na Galiza, e à presença destes elementos fascistas na nossa terra, dando-lhe umha boa resposta aos convocantes anti-galegos e ao estado.

Despois deste confronto varias pessoas forom denunciadas e vitimas da repressom, com pedidas de prisom.
Agora, os dias 20, 22 e 23 de Maio seram em Compostela os julgamentos contra 12 das galegas vitimas da repressom.
E só fica apelar à solidariedade com Roberto Rodrigues Fialhega, Teto, Aurélio Lopes, Bernardo Máiz, Narciso Vasques, Xiana Rodrigues, Alexandre Rios, Abraám Alonso, Santiago Mendes, Joám Peres, António Fernandes, Alexandre Blasco e Roberto Conde. E também pedir a participaçom na concentraçom solidaria que vai ter lugar no dia 20 de maio às 9:00 h. às portas dos Julgados das Fontinhas em Compostela.

DEFENDER A LÍNGUA NOM É DELITO!!!
NA GALIZA SÓ EM GALEGO!!! 

Sem comentários:

Enviar um comentário